Podzimní novinky: Je libo pralinku? A další kratochvíle

Další měsíc je zdárně za námi a já si uvědomila, že už je to poměrně doba, co jsem napsala nějaký článek, který by nějakým způsobem reflektoval novinky a zajímavosti v mém normálním životě. I když po té fotografické stránce to nijak zajímavé nebylo, (aneb věčný problém nedostatku času), stále je tu dost věcí, o kterých se vyplatí mluvit.

Jako první bych ráda zmínila, že jsem se rozhodla pokořit tajemství výroby čokoládových bonbónů. Ani nevím, jak mne tato touha vůbec přepadla, ale najednou se tato poněkud méně obvyklá kratochvíle stala mým zájmem číslo 1. Můžeme to přisuzovat snad tomu, že krev není voda a probudilo se volání genů po dědovi cukráři.

A jak to dopadlo....?

Není nad ten pocit uspokojení, když to nakonec zvládnete.

Myslím, že nebudu nijak daleko od pravdy když řeknu, že to byl trochu boj. Můj úplně první pokus o vytvoření pralinek dopadl konstatováním, že jsem pouze změnila tvar čokolády, proto jsem se rozhodla tento zlý jazyk umlčet a dokázat, že dokáži udělat opravdovou a plnohodnotnou pralinku.

Proto jsem sáhla po rodinném pokladu - cukrářské knize z roku 1923 a začala zkoumat, jak že to ti mistři cukráři vlastně dělají. To vše jsem proložila sledováním několika návodů na YouTube.

Osud tomu tak chtěl a pokus číslo 2 nedopadl vůbec podle mých představ. Sice jsem objevila výrobu úžasné a super chutné ganache, která může sloužit jako výborná náplň bonbónů, nebo jako potah na dort, ale už se vůbec tak dobře nehodí jako skořápka pro bonbón. Prostě proto, že nikdy dokonale neztuhne. Což jsem samozřejmě zjistila až když už byly pralinky v lednici a ne a ne ztuhnout. :)

Ani tak jsem to nevzdala a rozhodla jsem se tento úkol pokořit na pokus číslo 3. A víte co? Nakonec se to povedlo. Výsledek mého snažení si můžete poměrně detailně prohlédnout výše. Celá akce trvala ani ne hodinu a dnes už vím, že tento základní postup mohu začít pomalu vylepšovat.

Kabelka se drží za sametové ucho, které je schované uvnitř.

Jako další novinku za minulý měsíc mám tuto nádhernou kabelku, která se stala jedním z nejzajímavějších kousků v celém mém šatníku. Mohla bych také dodat, že během minulého měsíce si ke mě našla cestu i halenka z kolekce Heidi Klum a nové kozačky, ale myslím, že ve stínu této krásky je nechám úplně klidně spát.

Velmi podobnou kabelku jsem měla na módní přehlídce Starého světa v Rejvízu, kdy jsem se proměnila v poctivou Flapper Girl z 20. let, a od té doby jsem po ní velmi toužila. Jakmile jsem tedy spatřila tento kousek, bylo mi jasné, že ho zkrátka a dobře musím mít.


Mé nadšení bude, (asi), sdílet každý, kdo miluje věci ve stylu Haute Couture - zlaté a stříbrné vyšívání na černém sametu je umístěno po celé ploše kabelky. Ke všemu je k vidění i velké množství kamenů a korálků. Prostě nádhera.

Nejvíce mne zaujala pleťová voda a balzám pro krásnou pleť. A protože jsem asi jediná v rodině, kterou nijak netrápí kvalita vlasů, rozhodla jsem se lví hřívu darovat těm méně šťastným.

Nakonec bych ráda řekla něco o tom, jak jsem se letos nachomýtla k natáčení propagačního spotu pro jednu českou značku kosmetiky, i když více se o tom rozepíšu, jakmile bude hotový výsledek celého našeho snažení. A že jsem na něj pořádně zvědavá. :)

Znáte takové ty dny, kdy nemáte vůbec žádné plány, mimo dohnání několika restů, a úplně náhodou se dozvíte, že máte možnost si zahrát v reklamě? Kdo mě zná, ví, že to je věc, které nedokážu odolat. A tak jsem se na jedno odpoledne stala podzimní vílou pro značku přírodní kosmetiky Álma Linné, která sídlí v Hořicích. A až to bude, můžete se těšit na opravdu zajímavé vyprávění z natáčení.

Jako odměnu za odvedenou práci jsem si mohla vybrat několik jejich produktů, takže určitě můžete, (snad brzy), očekávat recenzi značky, kterou dle mého názoru zatím mnoho lidí nezná, (včetně mě do dne natáčení.) Tedy - mimo šamponu s melasou, který poputuje k sestře. :) 

To by bylo zatím pro dnešek vše. Už teď vám ale mohu prozradit, že krom reportáže z natáčení se můžete těšit na velkou kupu recenzí olejů Renovality, (tímto je zdravím a velmi děkuji za opravdu štědrou nadílku), a na reportáž, kde mé vlasy prodělají velkou změnu. 

Mezi tím budu přemýšlet, jaké téma ze světa focení a modelingu mne pálí natolik, abych mu věnovala další z článků. Pokud vás zajímá něco zcela konkrétního, určitě dejte vědět do komentářů.



Komentáře

  1. To sladké snažení vypadá smyslně a lahodně! :) A příležitost zahrát si v reklamě, no nádhera! Podle fotek jsi přirozeně krásná žena a k téhle kosmetice padneš jako ulitá. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky