Lesní víla: Zimou inspirované focení

Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat jednomu z mých posledních focení. Konkrétně se jedná o poslední focení minulého roku. Není tedy žádným překvapením, že bylo laděno i jako PF.

O tom, že se bude toto focení konat, jsem věděla už někdy od začátku prosince, kdy se mi Morgana svěřila se svým smělým nápadem. Chtěla něco opravdu pohádkového a v hlavě se jí zrodil nápad s šaty, které by byly tvořené čistě z přírodního materiálu. Nápad se mi zalíbil a do naší malé party jsem přibrala kadeřnici Sylvii, která nám pomohla na focení vykouzlit naprosto úžasný účes.

Protože se focení nekonalo v Brně, ráno jsem se se Sylvií potkala v kadeřnickém studiu, kde mi vlasy nádherně vyfoukala a natočila do přirozeně vypadajících vln. Ačkoliv jsem její práci celou dobu bedlivě pozorovala, musím konstatovat, že tohle v domácích podmínkách asi reprodukovat úplně nedokážu. :)


Připadala jsem si jako úplná filmová hvězda. Přísahám.

Se Sylvií jsme se rozloučily a já běžela na autobus, který mne dovezl kousek za Brno, kde na mne Morgana čekala. 

I když si vymyslela hodně ambiciózní nápad, líbí se mi, že ho dokázala přenést do reality, a to i přesto, že to dalo ohromné množství práce. Celé focení probíhalo asi hodinu a nikdo nás, k naší velké spokojenosti, nerušil.
Fotky jsou sice jen dvě, ale myslím, že jistě uznáte, že je mnohem lepší hledět na kvalitu, než kvantitu.

Jak to tedy dopadlo? 



S tímto focením se pojí také pár zajímavostí, na které se mě už několik lidí ptalo:

- Jednalo se opravdu o šaty, nikoliv o strom, před kterým bych stála
- Sukně byla tak těžká a tak precizně naaranžovaná, že jsem v podstatě celé focení stála na jednom místě
- Ani trochu to nepíchalo :)

A na závěr přidávám jednu fotku ze zákulisí. Měly jsme velké štěstí, že v ten den nebyla příliš velká zima, i když nás trochu mrzela absence sněhu. I přesto - když zafoukalo, byla jsem ráda, že po mě Morgana hodila bundu a do ruky mi vložila teplý čaj z termosky. :)


Na zdraví. :)

Komentáře

  1. krásné :) mám v plánu vytvořit podobné šaty na maškarní ples k masce vánočního stromečku, jen mám teda trošku obavy z té váhy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. :)

      No, musím konstatovat, že váha větví je opravdu vysoká a člověk musí být statický, jinak ta sukně nebude tak hezky plná. Bohužel mě nenapadá, z jakého jiného materiálu by se to dalo udělat, aby to splnilo svůj účel a dalo se v tom dobře pohybovat. Každopádně přeji hodně štěstí. :)

      Vymazat
  2. Moc krásné fotky, jsi krásná :) opravdu jako víla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky se vážně moc moc povedly:D. A ty šaty...nádhera:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky