Recenze: Renovality Renohair

Dnešní článek bude dlouho připravovaná recenze olejíčku Renohair od českého výrobce Renovality. Jak už název napovídá, tento olej byl vytvořen speciálně na vlasy tak, aby je dostal do nejlepší možné kondice.


Jelikož jsem se svými vlasy bojovala snad odjakživa*, byla jsem nadšená, když jsem z balíčku vytáhla něco, co by mi mohlo pomoci. Abyste tomu rozuměli - krom toho, že jsem vlasů měla už od mala poměrně hodně, (takže nebylo jednoduché jim dát jakýkoliv tvar na delší dobu, než 5 minut), vždy byly strukturou spíše vlnité. Což už samo o sobě dává vlasům sklon ke krepatění, (kterého jsem si také hojně užila). Přidejte ještě zběsilé množství podrostů a máte výborný koktejl na průšvih.

V období dospívání jsem se rozhodla, že nejlepším možným řešením bude vlasy pravidelně žehlit. Ta cesta se ukázala správná do doby, dokud jsem si vlasy nepoškodila neúměrným působením tepla. No nic, každý prochází nějakým procesem učení.

*Z vyprávění rodinných příslušníků vím, že už jako malá jsem spustila bojový pokřik a zahájila úprk v momentě, kdy moje milá maminka vzala do ruky hřeben v domnění, že mě učeše. Byly mi asi dva roky a česání vlasů byl pro mě nepředstavitelný horor.

Dneska už jsem ale velká holka, takže už to nebývá tak dramatické. :)

Olej jsem na vlasech nechala působit asi půl hodiny až hodinu před každým umytím. Aplikovala jsem ho převážně ke kořínkům vlasů a na konečky, které by jinak měly tendenci se lámat. Následně jsem dala vlasy do gumičky a přehodila přes ně ručník, aby se působením tepla olej do vlasů lépe vstřebal.


Když uplynula doba, po kterou jsem nechala olej na vlasech působit, umyla jsem je obvyklým způsobem. Po vysušení byly vlasy krásně lesklé, hebké a lépe držely svůj tvar.*

*Tenhle trik s aplikací oleje do vlasů jsem naučila i mamku, která si ho dnes nemůže vynachválit. Dokonce jí po něm začaly růst vlasy, což mi celá překvapená hlásila při jednom z našich posledních telefonátů.

Jako velké plus bych zmínila i to, že olej vlasům dodával úžasnou vůni, protože je směsí dýňového, ricinového, sereonového, levandulového, cedrového a rozmarýnového oleje. 

Co se týče podpory růstu vlasů - v této oblasti jsem nezaznamenala žádné výrazné změny, protože mi vlasy rychle rostou i za normálních okolností. Možná bych byla schopna tento rozdíl určit v čase při spotřebování několikátého balení.

Za sebe však mohu tento olej na vlasy jedině doporučit. Je mi na něm sympatické především to, že na rozdíl od tablet k vnitřnímu užití olej působí přesně tam, kde má, takže nemusíte vyhazovat mnoho peněz za něco, u čeho nemůžete účinek jasně posoudit. Krom jiného své vlasy nedopujete žádnou chemií, což značně přispívá i k ošetření a uzdravení pokožky hlavy.

A co vy? Používáte přípravky na podporu růstu vlasů?

Komentáře

  1. Jednou jsem přes měsíc používala nějaké výživové vitamíny, které byly určené přímo na podporu růstu vlasů, ale růst nepodpořily. Každopádně já ani žádné produkty na podporu růstu vlasů nepotřebuji, geneticky mě vlasy rostou rychlostí blesku :-D. Značku znám, tu zná snad každá, mluví se o ní všude :-D proto jsem jí také musela prubnout a koupila si Ricinový olej, ten nově používám na řasy, třeba pomůže :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, i ricinový olej je určený pro podporu růstu vlasů. :) Dá se aplikovat i na řasy nebo na obočí. Ale to jsem osobně nezkoušela, tak nemám tušení, zda to opravdu funguje.

      Vymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky