Vítání jara: Focení s Lu Cink Art

Dnešní článek bude o focení, které jsem zrealizovala před týdnem s fotografkou Lu Cink Art. Na focení jsme se domlouvaly už jakou dobu. Minulý rok jsme se spojily kvůli projektu fotek inspirovaných Alfonsem Muchou, ale nějak to úplně nevyšlo.

Po roce jsme ale opět přišly do kontaktu a začaly jsme přemýšlet nad tím, co by z naší spolupráce mohlo vylézt. Lucka má ráda Skotsko a staré legendy a já zase chtěla něco trochu více bojovného. Spojily jsme síly a vznikl koncept nezávislé Skotky. (S Luckou jsme si padly do noty, obě totiž milujeme seriál Outlander, který se tohoto tématu značně dotýká.) 

Domluvily jsme se na setkání v jedné okrajové části Brna a vydaly jsme se hledat co možná nejfotogeničtější stromy, do kterých by se zároveň neopíralo ostré polední sluníčko. Já na sebe hodila její pončo s tartanovým vzorem, přepásala ho páskem a navěsila na sebe několik šperků. 

Musím říct, že ačkoliv bylo nádherně, byla při focení ukrutná zima. Ale co by člověk neudělal pro pár dobrých fotek, že? (Alespoň tedy v mém případě.) K dispozici jsme měly i meč, ale nakonec bych řekla, že se nejvíce povedly fotky, které jsou více propojené s přírodou. :)






Komentáře

  1. Ty fotky jsou nádherné, taky uvažuji na jaře o focení, ale asi raději až bude tepleji, sotva jsem se vyléčila ze zánětu ledvin.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky, moc se mi líbí tenhle styl :-) eru odběr at můžu dál sledovat, máš to tu moc pěkné, když koukneš ke mě budu moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky